úterý 21. července 2015

Sladký koutek pro MILOVNICE KNIH

Ani nevíte jakou mám radost, že vám dneska můžu napsat tento článek. Ve svém pokoji jsem malinko kouzlila a to co z toho vyšlo, je opravdová BOMBA. Jsem z toho opravdu nadšená, tak doufám, že se to bude líbit i vám :)

Dneska ráno mě vzbudilo nepříjemné naříkání. Když jsem se probudila ze světa snů, bohužel jsem nikoho neviděla. A po chvilce nářek ustál. Spím, spím a spím. A bylo to tu zase, ale přidal se k tomu i nesnesitelný pláč. Podívám se ale zase nikoho nevidím. Že bych měla nějaké přeludy? Ne, naštěstí NE. Byl to holý koutek mého pokoje. Co se mu asi stalo? Vlastně jsem se ani nemusela ptát a hned jsem věděla, co potřebuje! Tak HURÁ do obchodu a jdeme na TO!

O prázdninách hrozně ráda čtu. Nemusím se ničím stresovat a tak jenom hltám slůvko po slůvku knížek. Ale hrozně těžké je u mě, vybrat si to pravé místo na mou oblíbenou činnost. Někde mi to kazí tma, někde není dostatek kyslíku pro mou mysl, někde to zase není dost pohodlné pro mou prdelku a tak dále, a tak dále.... (Doufám, že v tomhle nejsem jediná :D). Rozhodla jsem se tedy, že si udělám "SPEŠL" koutek na čtení.

Vlastně jsem nemusela ani nic moc kupovat, protože postačí to, co najdete ve spíži, sklepě nebo na půdě. Tak pojďte se mnou krůček po krůčku, vytvořit si tuhle malou radost :).


Na prvním obrázku vidíte, jak to vypadalo předtím. Mám strašně ráda květiny a anglický styl, takže podle toho vypadá i můj pokoj.

Koberec, který jsem měla u postele jsem přesunula jsem spolu i s mojí nepotřebnou klavírní židlí (achhh, jak jáááá ji zbožňuji). Potom stačí dát na ni nějaký přehoz. Já bohužel nic nevyhrabala, takže mi postačilo i prostěradlo :).


Co se ale stane, když přečtete víc knížek než jste měli v plánu, a vedle SUPR ČUPR stoličky budete mít pro někoho nevzhlednou hromadu knížek? To vůbec nevadí! Udělejte si z ní stoleček na odkládání. A na výčnělky knih dejte své oblíbené předměty. Já použila tyhle naprosto rozkošné kaktusy. POZOR hlavně se nepíchněte!:D


Zde už jsem poodhalila knížku, kterou právě čtu. ANO je to milované Hunger Games. A stejně jako lidi k filmům jedí sýrový popcorn a nachos se salsou, já ke knížkám "chřoustám" tyhle bonbóny (hlavně, když jsem napjatá!).


Jejda, stala se nějaká chyba. TO tu nemělo být! Noooo.... Ale když se vetřel i na všechny ostatní fotky, tak vám to povím. Pan Medvěd mi to tu hlídá, hlavně před skřetama schovávající knížky! Ty já totiž ze srdce nenávidím.


Z mého trůnu nejenom ale čtu. Píšu si i zážitky z prázdnin a informace o navštívených místech. Lepím si k místům fotky, popisuji je, zvýrazňuji a barvím. Zkuste to taky, je to super zábava. 


Zkoušeli jste někomu poslat pohled? Říkáte, že je to zastaralé? Ne, ne! Udělat někomu radost je opravdu "IN!" ( jak já to slovo nenávidím :D). Na poličku v rohu jsem připevnila šňůrku a na ní jsem dala pomocí kolíčku pohledy od kamarádek a ty, co ještě musím odeslat. Kytička do vlasů přidala trochu šmrncu!


No, neříkejte, že to tu nevypadá líp. Pláč se vyměnil za naštěstí tichou radost a já si tu můžu v klidu a pohodě psát další článek pro vás. 

-Viola






Žádné komentáře:

Okomentovat